Duurzaamheid voorop

Morgen bestaat mijn bedrijf tien jaar. Dat is natuurlijk iets dat gevierd moet worden. Hierom hebben we dan ook een mooi feest in elkaar gezet voor alle werknemers. We hebben alle meubels aan de kant gezet om er een dansvloer van te maken. En we hebben slingers overal opgehangen. Daarnaast hebben we een plek voor drankjes en hapjes met een paar tafeltjes. Het blijft natuurlijk wel de bedoeling dat zo veel mogelijk mensen de dansvloer op gaan. Alle werkenmeers mogen een plus één mee nemen om het nog gezelliger ze maken.

De ups en downs

Maar het tien jaar jubileum betekent ook dat we terug moeten kijken op de vorige jaren. Een tien jaar bestaan is heel wat in deze tijd. Wat ging er nou goed de afgelopen jaren en wat moet worden veranderd. Zo hebben we gemerkt dat onze klanten onze goede service op prijs stellen. Ze vinden dat ze goed worden geholpen wanneer ze ergens tegen aan lopen. Aan de andere kant vinden ze dat er soms wat te veel fouten worden gemaakt. Dit komt meestal door het slordig werken. Hierom moet er meer nauwkeurigheid komen om zulke problemen te voorkomen. Dit kunnen we doen door bijvoorbeeld iemand in te huren die het werk wat er is gedaan checkt op fouten. Ook hebben we gemerkt dat mensen duurzaamheid steeds meer op prijs stellen.

Fancy bedrijfsauto

Alle werknemers hebben een bedrijfsauto. Maar we dachten dat de auto niet erg duurzaam is. De fiets is wel erg ver gezocht want zulke afstanden zijn niet te doen met de fiets. Toen dachten we aan de bus maar daar zijn vaak onverwachte problemen mee. Toen kwam het geweldige idee namelijk een elektrische auto. Hiermee is iedereen tevreden. Zo werden de benzineauto’s ingewisseld voor elektrische auto’s. Maar we zouden ze niet kopen. We dachten aan een elektrische auto leasen. Zo kan er om een bepaalde tijd gewisseld worden van auto, en hoeven we niet gelijk een hele dure auto aan te schaffen. Zo dachten we te beginnen met een Volkswagen Egolf. Een elektrische auto, niet al te duur en een mooi design. Ook heeft de auto allemaal luxe voordelen wat erg van pas komt. Na een bepaalde tijd kan de auto worden ingewisseld voor een ander design.

20 jaar bestaan

Naast het mooie design, is het natuurlijk duurzaam. Dit stelt de klant en de wereld erg op prijs. Hiermee kunnen we ook verder adverteren. Zo is dat een goede marketingstrategie wanneer we ons willen focussen op activisten. Daarnaast zullen we minder kritiek krijgen op ons milieubeleid. Zo is alles mooi meegenomen en kunnen we hopen op een 20 jaar bestaan van het bedrijf.

About

No Comments

Leave a Comment